Zákaznická zkušenost: vrácení zboží

Minulý týden nás velmi potěšila zpráva zákaznice, která se rozhodla využít své právo k vrácení zboží. Zní to paradoxně? Nikoliv. 😉
Na Leole se dlouhodobě snažíme o transparenci - naše fotografie v eshopu reprezentují, co skutečně prodáváme. Myslím, že to je hlavní důvod, proč naprostá většina našich zákazníků právo vrácení nevyužívá. Když se to přece jen stane, jsme rádi, když nám zákazník sdělí své důvody, abychom případně mohli vylepšit, co není dokonalé. 
Momentálně se potýkáme s výpadkem víceřadých uzávěrů. Důvody jsou na straně našeho dlouholetého německého dodavatele. Zatím stále čekáme a věříme, že se výroba opět rozjede, abychom mohli k našim perlám dále nabízet výhradně německé uzávěry. Do té doby nám snad odpustíte, že některé kousky nelze objednat.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Andrea Bartošková

Outfit inspirace: Gossip Girl

Zákulisí Leoly: šperky na zakázku